آبگرم

آبگرم

شهر چشمه های درمانگر

الموت تا شهرستان شدن فقط یک گام فاصله دارد

با پیشنهاد و پیگیری نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، بخش الموت تنها یک گام دیگر تا شهرستان شدن فاصله دارد.

خبرگزاری فارس: الموت تا شهرستان شدن فقط یک گام فاصله دارد
 

 

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: سرانجام پرونده شهرستان شدن الموت پس از بررسی‌های لازم در استانداری قزوین و وزارت کشور برای تصویب نهایی به هیئت دولت ارسال شد.

وی افزود: به امید خدا در آینده نزدیک این بخش از استان قزوین به شهرستان ارتقا می‌یابد و مراحل پیشرفت و آبادانی آن مهیا خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه مکاتبات انجام شده در خصوص شهرستان شدن بخش الموت، بیان داشت: آذر ماه سال گذشته در یک جلسه خصوصی درخواست شهرستان شدن الموت و محمدیه به رئیس جمهور داده شد و به فاصله چند روز رئیس جمهور نامه ابلاغ شهرستان شدن محمدیه را طی نامه شماره 178556 مورخه نوزدهم آذر ماه و شهرستان شدن الموت را طی نامه شماره 178802 مورخه بیست و هفتم آذر ماه به معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ابلاغ کرد و این اقدام فوری در نوع خودش بی‌نظیر یا کم‌نظیر بود که خبر آن در همان ایام منتشر شد.

حسینی همچنین پیگیری‌های مداوم را در به ثمر نشستن این خواسته به حق مردم منطقه الموت مؤثر دانست و گفت: از آن زمان تا حال مرتب توسط دفتر اینجانب و ملاقات‌های حضوری که با اعضای موثر هیئت دولت داشتم این موضوع را پیگیری کردم تا اینکه امروز خبر رسید در دستور کار هیئت دولت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به زودی مصوبه هیئت دولت هم ضمیمه خواهد شد تا هرچه زودتر مردم غیور و ولایتمدار این خطه از میهن اسلامی با ارتقای بخش‌های غربی و شرقی الموت به شهرستان به آرزوی دیرینه خود برسند.

حسینی خاطرنشان کرد: با شهرستان شدن این بخش‌‏ها از استان پهناور قزوین سرمایه‌‏گذاری‌‏ها در بخش‌های عمرانی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی افزایش می‌یابد و به تبع آن شاهد ارتقای استان خواهیم بود و تأثیر آن همه بخش‌‏ها را نیز در بر خواهد گرفت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در خاتمه افزود: پیگیری‌های ما برای شهرستان شدن محمدیه ادامه خواهد داشت و به امید خدا به زودی پرونده شهرستان شدن محمدیه هم به هیئت دولت ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است، منطقه الموت تشکیل شده از دو بخش الموت غربی و الموت شرقی در رشته‌کوه‌های البرز، واقع در شمال شهرستان قزوین در این استان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ارسلان دمیرچی ׀ تاریخ: جمعه 18 مرداد 1392برچسب:آبگرم,شهرستان شدن آبگرم,شهرستان آبگرم,آبگرم قزوین,آبگرم خرقان,آبگرم ایسی سو, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀